Kasutame küpsiseid sisu ja reklaamide isikupärastamiseks, sotsiaalse meedia funktsioonide pakkumiseks ning liikluse analüüsimiseks. Edastame teavet selle kohta, kuidas meie saiti kasutate, ka oma sotsiaalse meedia, reklaami- ja analüüsipartneritele, kes võivad seda kombineerida muu teabega, mida olete neile esitanud või mida nad on kogunud teiepoolse teenuste kasutamise käigus.
Küpsised on väikesed infoühikud, mis on salvestatud tekstifailidena, aidates veebisaitidel pakkuda sujuvamat kasutuskogemust.
Õigusnormid nõuavad, et veebisaidi nõuetekohaseks toimimiseks vältimatult vajalikke küpsiseid tohib teie seadmesse paigutada ilma eraldi nõusolekuta. Muude küpsiste kasutusele võtmiseks peame aga saama teie heakskiidu.
Meie veebileht kasutab erinevaid küpsiste kategooriaid. Teatud küpsised, mida meie saidil kasutatakse, paigutatakse sinna kolmandate osapoolte poolt.
Teil on võimalus muuta või tühistada oma küpsiste kasutamise nõusolekut meie veebisaidi küpsiste deklaratsiooni leheküljel igal ajahetkel.
Täiendav teave selle kohta, kuidas meiega kontakti võtta ja kuidas me isikuandmeid käsitleme, on leitav meie privaatsuspoliitikast.
E-poe Babytrio (edaspidi e-pood; veebiaadressil http://www.babytrio.ee) omanik ja müügitegevuse korraldaja on OÜ Greifto (registrikood 10028407), asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti.
Kasutustingimused
1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad Babytrio e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Babytrio e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.babytrio.ee/ ja e-poe kasutamisel. Kauba müüja on OÜ Greifto (edaspidi: müüja), registrikood 10028407, e-posti aadress info@babytrio.ee. Tingimusi kohaldatakse kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel Babytrio e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://www.babytrio.ee/tingimused ning märkides tingimuste avaldamise aja. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimustega tutvuda, neid salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Tellimusi saab Babytrio e-poes esitada kas registreerinud kliendina kasutajakontole sisse logides või külalisena.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
2.3. Klient valib ja määrab tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.
2.8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.
3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1. Kõik Babytrio e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad 22%-list käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.3. Juhul, kui klient ei vali tellitud kaubale Beebikeskusesse (asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti) ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.4. Kauba eest saab tasuda Babytrio e-poes Eesti pangalinkide kaudu, Visa/MasterCard krediitkaardiga, järelmaksu või arve alusel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule ja lepingus toodud kohustustele.
4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1 Kaupa saame tarnida Baltikumi piires (Eesti, Läti, Leedu). Kaupa on võimalik tellida Beebikeskuse kauplusesse (asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti), DPD ja Omniva pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.
4.2 Kauba kätte saamine Beebikeskusest (asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti):
4.2.1. Kauba väljastamine toimub Beebikeskuse lahtioleku aegadel esmaspäevast - reedeni kella 10-19; laupäeval kella 11 – 16 ja pühapäeval – suletud, aadressil Pärnu mnt. 139c, Tallinn.
4.2.2. Esmaspäevast neljapäevani ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist klienditeenindusse järgmiseks päevaks. Reedest pühapäevani ostetud kaup saabub klienditeenindusse hiljemalt müügilepingu jõustumisele järgneval teisipäeval.
4.2.3. Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
4.2.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.2.5. Kauba tellimisel kättesaamiseks Beebikeskuses (asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti) ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.2.6. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Omniva või DPD pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.50€. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 80€, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3.2. Kaup saabub pakiautomaati vastavalt Omniva või DPD teenuse osutamise tingimustele ja tähtajale.
4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekood.
4.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.3.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.4. Kauba kättesaamine kulleriga
4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5€. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 80€ , kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.4.2. Kaup jõuab kulleriga kliendini vastavalt kulleri teenuse osutamise tingimustele ja tähtajale.
4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.5. Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust e-poe veebilehel „Kontakt“ toodud kontaktandmetel. Hilisemaid pretentsioone ei ole võimalik müüjal rahuldada
4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
4.5.4 EnneYappyKids või Troll mööbli kokkupanekut veendu, et kõik osad on defektivabad. Defektiga (kriimud, mõrad, mõlgid jms) toodetest tuleb koheselt teavitada info@babytrio.ee aadressil ning mööblit ei tohi enne kokku panna! Pärast mööbli kokkupanekut ei ole võimalik enam defektseid osi välja vahetada või nende eest raha tagasi saada.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks ja kliendile parema teenuse pakkumiseks.
5.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
5.3. Müüjalt tellimuse tegemisega kinnitab klient enda nõustumist oma isikuandmete töötlemisega nagu on selgitatud käesolevas peatükis.
5.4. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on OÜ Greifto (registrikood 10028407), asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317, Eesti.
5.5. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid Lepingu täitmise eesmärgil, millisel juhul on õiguslik alus kliendi isikuandmete töötlemiseks müüja ja kliendi vahel sõlmitud leping.
5.6. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid ka OÜ Greifto (registrikood 10028407), õigustatud huvi alusel, eesmärgiga pakkuda kliendile parimat teenust. Näiteks töötleb OÜ Tenamer andmeid kliendi ostukäitumise kohta, andmeid uudiskirjade lugemise ja avamise kohta ning andmeid reklaamide avamise kohta, eesmärgiga pakkuda kliendile tema eelistatud pakkumisi ja sisu.
5.7. Müüja e-poe kasutamisel on töödeldavateks isikuandmeteks:
5.7.1. kliendi poolt tellimuse tegemisel ehk Lepingu sõlmimisel avaldatud andmed: eesnimi, perekonnanimi, isikukood, e-posti aadress, mobiiltelefoninumber, pangakonto number, kauba kohaletoimetamise aadress.
5.7.2. e-poe kasutamisel ehk Lepingu täitmise käigus kogutavad ja tekkivad andmed nagu andmed e-poes sooritatud ostude kohta nagu: e-poes kulutatud summad, e-poes sooritatud ostude arv; e-poe soodustuste, nagu elektrooniliste vautšerite ja muude pakkumiste kasutamise aktiivsus; saadetud uudiste ja e-kirjade avamise info ning info tagasi tulnud e-kirjade kohta (näiteks vigase e-postiaadressi korral); andmed kliendi eelistatud kaubakategooriate kohta; andmed kliendi eelistatud brändide kohta ja klienditoe andmed.
5.8. Müüja ei edasta kliendi andmeid ühelgi juhul väljapoole Euroopa Majanduspiirkonda. Müüja võib klientide isikuandmeid edastada müüja volitatud töötlejatele, kelle registreeritud asukohad ja andmehoidlad asuvad Euroopa Majanduspiirkonnas. Müüja kasutab üksnes selliseid volitatud töötlejaid, kes on andnud Greifto OÜ-le vastavalt kohalduvale õigusele piisava tagatise, et nad rakendavad asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid, et tagada klientide isikuandmete töötlemine kooskõlas kohalduva õigusega. Greifto OÜ kasutab järgmisi volitatud töötlejaid ja volitatud töötlejate kategooriaid:
5.8.1. masspostituste tarkvara ja teenuse pakkujaid, uudiskirjade saatmiseks; turunduspartner uudiskirjade saatmiseks on MEDIABRANDS DIGITAL OÜ (registrikood 11399175, aadress Roopa 23, Tallinn 10136); SENDSMAILY OÜ (registrikood 12837097, aadress Paldiski mnt 29, Tallinn, 10612)
5.8.2. serveri- ja muu tugiteenuse osutajad iseteeninduskeskkonna haldamiseks ZONE MEDIA OÜ
(registrikood 10577829, aadress Lõõtsa 5, Tallinn 11414);
5.8.3. makseteenust vahendavaid ettevõtteid ja teave mis on vajalik ostu eest tasumiseks Montonio Finance UAB (registrikood 3050205122, aadress Konstitucijos pr. 7, Vilnius, Leedu);
5.8.4. posti- ja kullerteenust pakkuvaid ettevõtteid ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks EESTI POST AS (registrikood 10328799, aadress Pallasti 28, Tallinn 10001); VENIPAK EESTI OÜ (registrikood 12142751, aadress Aasa tee 1, Loo alevik, Harjumaa, 74201); DPD EESTI AS (registrikood 10092256, aadress Taevavärava tee 1, Lehmja küla, 75306);
5.8.5. vastavalt vajadusele võib Müüja kasutada teisi tugiteenuse osutajad kliendikeskkonna ja e-poe veebilehe haldamiseks ja muid turunduspartnerid kooskõlas käesolevate tingimustega.
5.9. Täpsema info saamiseks müüja volitatud töötlejate kohta, võtke palun ühendust müüja klienditeenindusega e-poe veebilehel „Kontakt“ toodud kontaktandmetel.
5.10. Müüja tagab oma klientidele kõik kehtivatest õigusaktidest tulenevad õigused seoses klientide isikuandmete töötlemisega. Õiguste teostamiseks võtke palun müüjaga ühendust. Teatud taotlused, mis puudutavad näiteks juurdepääsu andmetele, andmeanalüüsiga seotud spetsiiflisi küsimusi või muid küsimusi täiendava juurdepääsu taotlemiseks, on vaja esitada e-kirja teel ja digitaalselt allkirjastatult, et müüjal oleks mõistlikult võimalik taotluse esitaja isikusamasus tuvastada.
5.11. E-poes sooritatud ostude ostutšeki andmeid säilitatakse 24 kuu jooksul alates ostu sooritamisest, misjärel eemaldame kliendi andmed antud ostutšekilt ja ostu andmed koondatakse ostude kogusumma andmeteks toote kategoorias selliselt, et konkreetne ostja ei ole tuvastatav.
5.12. Kõiki kliendiga seotud andmeid säilitatakse kuni 24 kuu jooksul pärast viimast kliendi andmetega toimunud toimingut e-poes. Pärast seda kliendi andmed kustutatakse.
5.13. Isikuandmete töötlemisel on kliendil muuhulgas järgmised kehtivatest õigusaktidest tulenevad õigused:
5.13.1. Õigus saada informatsiooni isikuandmete töötlemise kohta – veebilehel kättesaadavaks tehtud tingimustes on antud üldteave selle kohta, kuidas müüja töötleb kliendi isikuandmeid ja milliseid andmeid töödeldakse.
5.13.2. Õigus andmetele juurdepääsule - kliendil on igal ajal õigus küsida koopiat oma andmetest, mida müüja töötleb. Sellesisuline taotlus tuleb esitada digitaalselt allkirjastatult. Enamik teavet andmete kohta, mis müüja hoiab, on kliendile kättesaadav ka e-poe kasutajakeskkonnas.
5.13.3. Õigus andmete uuendamisele ja parandamisele - kliendil on igal ajal õigus on andmeid uuendada. Isikuandmeid saab uuendada e-poe kasutajakeskkonnas või võttes müüjaga ühendust.
5.13.4. Õigus vastuväidete esitamisele - kliendil on õigus esitada müüjale vastuväiteid oma isikuandmete töötlemise suhtes, kui isikuandmete töötlemine toimub müüja õigustatud huvi alusel.
5.13.5. Õigus nõuda isikuandmete kustutamist - kliendil on õigus taotleda, et müüja kustutaks teda puudutavad isikuandmed.
5.13.6. Õigus võtta isikuandmete töötlemiseks antud nõusolek tagasi - kui kliendi isikuandmete töötlemine põhineb kliendi antud nõusolekul, on kliendil igal ajal õigus müüjale antud nõusolek tagasi võtta.
5.13.7. Õigus andmete ülekantavusele - kliendil on õigus ise saada müüjalt isikuandmeid, mida klient on müüjale esitanud kirjalikult või üldkasutavas elektroonilises vormingus, ning, kui see on tehniliselt võimalik, nõuda, et müüja edastaks need andmed kolmandale
teenusepakkujale.
5.13.8. Õigus pöörduda nõude võib kaebusega Andmekaitse Inspektsiooni poole – Väike-Ameerika 19, 10129 Tallinn, info@aki.ee, www.aki.ee.
5.14. Punktides 5.13.1-5.13.8. nimetatud õiguste teostamiseks võtke palun müüjaga ühendust e-poe veebilehel „Kontakt“ toodud kontaktandmetel.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba Omniva pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel, vt punkti 7).
6.2. Kauba tagastamiseks peab klient kirjutama Babytrio kodulehel olevale e-posti aadressile (info@babytrio.ee) või võttes ühendust e-poe veebilehel „Kontakt“ toodud kontaktandmetel.
6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata (kauba sobivust võib proovida ja tutvumise eesmärgil kasutada) ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient[K4] . Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
6.5. Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt pakendist välja võetud aluspesu, ujumisriided, sokid, hügieenitooted). Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega.
6.6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6.7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
6.8. BabyTriol on õigus tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1.Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
7.2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@babytrio.ee või Beebikeskuse (asukohaga Pärnu mnt. 139c, Tallinn, Harjumaa, 11317) klienditeeninduse letis. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
7.4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, 10117 Tallinn, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12 Tallinn 10117,http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
8. KLIENDITUGI
8.1. Kui Sul tekib küsimusi või on murekohti, siis võta julgelt meiega ühendust, püüame Sind aidata igal võimalikul moel. Kirjuta meile e-poe veebilehel „Kontakt“ toodud kontaktandmetel või e-posti aadressil info@babytrio.ee
9. AUTORIÕIGUSED
9.1. Kõik veebilehel http://www.babytrio.eeesitatud andmed ja materjalid kuuluvad müüjale.
9.2. Kogu veebilehtedel http://www.babytrio.eeavaldatud sisu autori- ja muud omandiõigused kuuluvad müüjale ning on kaitstud autoriõigusega. Veebilehel sisalduvate andmete (tekstid, andmed, pildid, graafilised kujutused, logod, postitused või muu informatsioon) avaldamine, viitamine, töötlemine või muul viisil viisil reprodutseerimine on lubatud üksnes müüja eelneval kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis antud loal. Müüja eelneva kirjaliku nõusolekuta ei või eelviidatud informatsiooni väljaspool veebilehte http://www.babytrio.ee kättesaadavaks teha.
Parimad pakkumised otse meilile
Uudiskirjades tutvustame müügile saabunud uusi tooteid ning sooduspakkumisi